• Hakkımızda
  • Misyonumuz
  • Vizyonumuz
  • Nasıl Çalışıyoruz!

Reklamın her alanında hizmet vermekteyiz. Reklam verenin kapımızı çalmasına neden olan her türlü ihtiyacı değerlendirip, zaman, emek ve para kaybı yaşamadan, üstüne en uygun çözüme kavuşmasını sağlamaktır işimiz. Sıfırdan bir marka oluşturmayı da mevcut bir markaya değer katmayı da severiz. Sadece tasarım anlamında değil, farklı fikirleri, değişik mecraları, bambaşka yolları hızla kat etmekte de oldukça hünerliyiz.

     Müşterimizin yerli yabancı tüm rakiplerini mutlaka inceleriz. Farklı sektörlerden pek çok markaya yoğun kampanyalar yaptığımız için sağlam bir araştırmacı kimliğe sahibiz. Hiç reklam çalışması ya da tanıtım yaptırmamış bir müşterinin endişelerini iyi biliriz. Sınırları zorlayan pek çok örnek gösterebilmemiz, reklamverene fikir vermek ve değişik çalışmalara açık olmasını sağlamak için yardımcı olmayı biliriz. Kısacası sorun değil fikir üretmeyi severiz…

     Bilekli Basım gerek teknolojisi, gerek kadrosu ve gerekse kusursuz hizmet anlayışıyla yalnızca bir matbaa değil; aynı zamanda bir çözüm ortağıdır. Üstlendiğimiz bu misyon doğrultusunda yıllardır birlikte yürüdüğümüz müşterilerimizin beklentilerini dinliyor, onlara çözümler üretiyor, beklentiler farklılaştıkça biz de kendimizi yeniliyoruz.

Konusunda piyasanın tüm taleplerini karşılayabilecek son teknoloji ekipmanlarla hizmet sunan firmamız; kaliteden ödün vermeden, iş ahlakını her zaman ön planda tutarak, işveren-çalışan ve müşteri memnuniyetini ortak bir paydada toplamayı hedeflemiş ve bugüne dek başarmıştır.

Elde ettiği bu başarı, güven ve istikrar doğrultusunda kendinden emin adımlarla yürüyen Bilekli Basım;  sizlere de çözüm ortağı olmaktan mutluluk duyacak, sizlerle birlikte büyümeye devam edecektir…

     2010 yılında, oluşan talep üzerine internet sektöründe de hizmet vermek amacıyla “Zysistem Bilişim Medya Reklam ve Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.”ni kurmuştur. Bu sayede müşterilerimiz kartvizitten web sitesine, broşürden Facebook sayfa uygulamalarına kadar tüm ihtiyaçlarını tek kanaldan çözebilmektedir.

Şirketimiz; kalite ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden üretim yapmayı kendine amaç edinmiştir. Sektörün gerektirdiği teknolojik yenilikler ve uzman kadro ile yapılabilecek en iyi işi en kısa sürede yapmak hedeflerimizdendir.

Sektördeki yenilikleri yakından izleyen şirketimizin genel perspektifi; üretim kalitesi ve müşterilere sunduğu güler yüzlü hizmetle matbaacılıkta lider firmalar arasında adından söz ettirerek, bir marka haline gelmektir. Adına ve yılların bilgi birikimine yakışır bir imajla hedeflerine doğru koşarken aranan ve hizmet kalitesiyle adından söz ettiren bir matbaa olmak vizyonumuzdur

Basım Yönetimi Sürecimiz
Müşteri ihtiyacının belirlenmesinden satış sonrası hizmetlere kadar, tüm iş süreçlerimizi “basım yönetimi” anlayışıyla sürdürüyor, günümüz iş dünyasının beklentilerine cevap verecek hız ve kalitede hizmet sunuyoruz.

“Basım Yönetimi Süreci”nin Aşamaları: 

1) Baskı Öncesi
a. Müşteri ile yüz yüze iletişim kurularak ihtiyaçların analiz edilmesi
b. Bu ihtiyaca uygun katma değeri yüksek çözümlerin önerilmesi
c. Ekonomik, etkin ve hızlı çözüm paketinin planlanması
d. Gerektiğinde teknik ürün danışmanlığı verilmesi
e. Teklif sunulması
f. Onay sonrası sipariş sürecinin başlatılması
g. Baskı öncesi grafik çalışmalarının hazırlanması
h. Eskizin onaya sunulması
i. Üretimin planlanması ve müşteriye termin verilmesi

2) Baskı
a. Üretim ve kalite kontrol süreçlerinin yürütülmesi

3) Baskı Sonrası
a. Ürünün müşteriye istenen yer ve zamanda teslim edilmesi
b. Müşteri memnuniyetinin teyit edilmesi
c. Teslim edilen işin arşivlenmesi
d. Müşterinin yeni ihtiyaçları için iletişimin sürdürülmesi

“Basım Yönetim Sürecimiz”de müşterilerimize sunduğumuz avantajlar:

Müşteri ayrımı yapmadan hizmet sunuyoruz
Her ölçekte müşteriye kendisine uygun şartlarla hizmet sunmak, temel ilkelerimizden biridir. Müşterilerin ölçeği veya işin hacmi hizmet kalitesini asla etkilemez.

‘Sıfır Hata’ prensibiyle çalışıyoruz
Hizmet sürecinin her aşamasında etkin kalite yönetimi uygulanmaktadır. Bunun amacı, müşteri ihtiyaçlarını ‘sıfır hata’ ile karşılamaktır